Зміст:
Як ефективно рекламувати бар?
09-Aug-2018
Головне в пивному барі — не пригощати друзів пивом безкоштовно та зібрати десять документів до відкриття.
Доходи від реалізації пива становлять щонайменше 40% від виручки, а асортимент включає понад 12 видів. У барі також буде представлено пляшкове пиво, вино, міцні алкогольні напої. Для торгівлі алкоголем необхідно отримати ліцензію, а на продаж пива вона не потрібна.
Господар, орендар чи керуючий паба зазвичай називається "паблікен" (трактирщик) або власник. В англійських та ірландських пабах така людина сама нерідко стоїть за стійкою. Але найчастіше з відвідувачами працює спеціально найнятий людина – бармен (від англ. bar – стійка, і man – людина; літер.
10 кроків для залучення лояльних клієнтів у ресторан
Реклама алкоголю заборонена на телебаченні та в інтернеті Реклама пивного бару прирівнюється до рекламі пива, якщо у ній згадується пиво. Наприклад, реклама бару "Пивко" – це реклама пива, а бару "Пінні напої" – немає. Алкоголь, у тому числі й пиво, можна рекламувати, але з обмеженнями.
Заробіток пивбару та термін його окупності Виходячи з того, що потрібно, щоб відкрити пивний бар, Початкові витрати становитимуть близько 1,5 млн. рублів. Стартова закупівля – близько 500 тисяч карбованців. Щомісячні витрати – 300 тисяч руб.
Чистая вода — залог здоровья и комфорта в любом доме. Системы очистки воды помогают избавиться…
У сучасному світі правова підтримка стає необхідною частиною життя. Незалежно від того, чи потрібно вам…
Создание уютного и функционального пространства – одна из главных задач при оформлении дома или офиса.…
Компанія «Чернігів Пекедж» більше 13 років працює на українському ринку, пропонуючи сучасні пакувальні рішення. За…
Translate Innova — це не просто бюро перекладів, а справжній партнер для тих, хто прагне…
Іграшки – це невід'ємна частина дитинства. Вони сприяють розвитку креативності, моторики, соціальних навичок та навіть…