Що потрібне для оформлення особистої медичної книжки?

Які документи необхідні для оформлення особистої медичної книжки?

Які документи потрібні для оформлення особистої медичної книжки?

  • заповнена заява на проведення гігієнічного навчання, атестації, видачу особистої медичної книжки;
  • направлення роботодавця із зазначенням найменування місця роботи;
  • паспорт заявника (оригінал) та фотографію (3 на 4 см);

Скільки коштує оформлення медичної книжки?

Ціна на послугу коливається від 2500 до 4900 рублів залежно від клініки та категорії працівників. Безкоштовно одержати книжку навіть у державній установі не вийде, оскільки пацієнтам необхідно буде сплатити вартість аналізів. Офіційно роботодавець має компенсувати всі витрати на оформлення документа.

Скільки коштує медична книжка у Росспоживнагляді?

Для оформлення медичної книжки необхідні: Вартість медичної книжки 250 рублів.

Які аналізи слід здавати на санітарну книжку?

У мінімальний набір лабораторних досліджень найчастіше входять такі аналізи на медкнижку: Загальний аналіз крові (ОАК) Загальний аналіз сечі (ОАМ) Аналіз крові на сифіліс (RW)

Як оформити медкнижку у районній поліклініці?

Перше, що необхідно зробити – придбати санкнижку в одній із філій ЦДіЕ та вклеїти в неї особисте фото (безкоштовно не видається). Після цього слід заповнити заяву про проходження медкомісії вперше та передати її до реєстратури. Там вам видадуть обхідний лист із переліком фахівців, обов'язкових для відвідування.

Де видається та оформляється особисті медичні книжки?

Особиста медична книжка є документом суворої звітності, видається уповноваженими Росспоживнаглядом організаціями – центрами гігієни та епідеміології.

Де взяти медкнижку для роботи?

Оформити справжню медкнижку можна в центрі гігієни та епідеміології або у приватній клініці. Займе близько п'яти днів. Для оформлення книжки потрібно принести документи, фотографію та пройти медогляд.