Головна небезпека використання однієї осі старих і нових колодок полягає в наступному. Якщо машина не обладнана антиблокувальною системою гальм (АБС), то при гальмуванні автомобіль буде вести убік колеса з кращими гальмівними силами. Так їздити небажано.
Заборонено міняти вже встановлені та притерті гальмівні колодки МІСЦЯМИ у супорті, це може призвести до зміни гальмівних зусиль.
Нерівномірний знос пари колодок на одному боці осі коліс Великий знос внутрішньої колодкиніж зовнішній зазвичай відбувається, коли поршень не може втягнутися належним чином. Головна причина цього – пошкоджений гумовий ущільнювач, який захищає простір між поршнем та циліндром від попадання бруду та пилу.
Важливо! Не можна міняти передні або задні гальмівні колодки поодинці. Потрібно ставити комплект нових елементів на передню або задню ось, інакше при гальмуванні автомобіль може сильно зносити вбік. Навіть коли зношена одна накладка, заміні підлягають усі чотири.
Квіти — це універсальний спосіб виразити емоції, передати теплі почуття або зробити приємний сюрприз близькій…
Багато людей стикаються з проблемою корекції зору на різні дистанції: необхідність читати зблизька, працювати з…
Сучасний світ відкриває широкі можливості для міжнародних покупок. Онлайн-магазини дозволяють замовляти товари з будь-якого куточка…
У сучасному світі опалення стає важливим аспектом комфорту в будинку. Одним із новітніх трендів є…
Химический анализ — это важный процесс, который помогает определить безопасность воды для употребления и использования…
Буковель — один з найпопулярніших гірськолижних курортів України, який приваблює туристів зі всієї країни та…