Зміст:
Асортиментна матриця спростить роботу з великим масивом даних. Завдяки їй ви матимете перед очима актуальну інформацію про товари, зможете планувати оновлення та вдосконалення асортименту, змінювати товарні позиції залежно від споживчих переваг.
7 етапів побудови асортиментної матриці
Jun 23, 2020
По суті, асортиментна матриця — це перелік товарних позицій, затверджених на продаж у конкретному магазині на певний період часу, з урахуванням вимог асортиментної політики магазину, особливостей формату та місця розташування.
Воно включає наступні етапи:
Як розробити товарну матрицю
Jul 14, 2021
Асортиментна політика – це цілі, завдання та основні напрями формування асортименту, що визначаються керівництвом організації. Зупинимося однією з важливих принципів у діяльності комерційної компанії, як її реагування на потреби ринку тих чи інших товарах – асортиментної політики компанії.
Як розробити товарну матрицю
Jul 14, 2021
Зима – це саме той час року, коли кожна жінка просто зобов’язана купити тепленьку пару…
Старіння — це природний етап життя, який приносить із собою як нові можливості, так і…
Часы швейцарские — это не просто устройство для отсчета времени, а настоящая легенда часового искусства.…
В современном мире мотоциклетной техники выбор подходящей модели становится все более сложной задачей. Растущее разнообразие…
Что такое Edge LED и как она работает Развитие технологий отображения информации значительно изменило качество…
Когда наступают холода, детская одежда становится одной из главных забот родителей. Особое внимание уделяется выбору…