Рекламорозповсюджувачі – організації засобів масової інформації зобов'язані здійснювати розміщення соціальної реклами, представленої рекламодавцем, не більше п'яти відсотків ефірного часу (основної друкованої площі) на рік, що використовується в межах, встановлених для реклами законодавством Російської Федерації про …
Хто замовляє соціальну рекламу? У Росії, як і в усьому світі є три типи замовників – держава та державні органи, некомерційні організації та фонди, а також соціально-відповідальний бізнес та ЗМІ.
Соціальна реклама – це інформація, що становить суспільні чи державні інтереси і спрямована на досягнення благодійних цілей, оформлена таким чином, щоб вплинути на масову, корпоративну та індивідуальну свідомість з метою викликати певну реакцію цільової аудиторії.
Професійний інструмент є основою для успішного виконання будь-яких завдань — від електромонтажу до складних ремонтних…
Чистая вода — залог здоровья и комфорта в любом доме. Системы очистки воды помогают избавиться…
У сучасному світі правова підтримка стає необхідною частиною життя. Незалежно від того, чи потрібно вам…
Создание уютного и функционального пространства – одна из главных задач при оформлении дома или офиса.…
Компанія «Чернігів Пекедж» більше 13 років працює на українському ринку, пропонуючи сучасні пакувальні рішення. За…
Translate Innova — це не просто бюро перекладів, а справжній партнер для тих, хто прагне…