Рекламорозповсюджувачі – організації засобів масової інформації зобов'язані здійснювати розміщення соціальної реклами, представленої рекламодавцем, не більше п'яти відсотків ефірного часу (основної друкованої площі) на рік, що використовується в межах, встановлених для реклами законодавством Російської Федерації про …
Хто замовляє соціальну рекламу? У Росії, як і в усьому світі є три типи замовників – держава та державні органи, некомерційні організації та фонди, а також соціально-відповідальний бізнес та ЗМІ.
Соціальна реклама – це інформація, що становить суспільні чи державні інтереси і спрямована на досягнення благодійних цілей, оформлена таким чином, щоб вплинути на масову, корпоративну та індивідуальну свідомість з метою викликати певну реакцію цільової аудиторії.
CBD продукція стає все більш популярною, особливо серед тих, хто шукає природні способи підтримати здоров’я…
Новий Toyota Land Cruiser - це справжній виклик стандартам і водночас глибока повага до багаторічної…
Заправка картриджей лазерных принтеров — это один из способов сократить расходы на печать без потери…
Выбор тельфера для подъема тяжелых грузов — ответственная задача, особенно если речь идет о мощных…
Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди Керамічна плитка є найбільш поширеним покриттям для підлоги,…
Очередные изменения в законодательстве Украины окончательно запутали систему начисления пенсионных выплат для граждан. Как следствие,…