Головна задача лейбла — зробити так, щоб музика була представлена на ринку: у магазинах, діджеях, соціальних мережах. Словом, донести музику до аудиторії. Також лейбли допомагають оформити трек у закінчений продукт: роблять обкладинки, мастеринг та організовують ремікси, якщо потрібно.
Лейбл забирає до 80% прибутку від продажу та стримінгу. Є ризик, що артист не отримає 30%, тому що висить аванс, який він отримав від компанії. Плюс ще відрахування податків та непередбачені витрати.
Відсоток повинен залежати від того, скільки лейбл платить артисту. Якщо аванс артиста становить 100 000 доларів США, продюсерська компанія отримає від 5000 до 20000 доларів. І якщо гонорар артиста становить 15%, продюсерська компанія отримає від 5% до 20% цього гонорару, тобто від 0,75% до 3%.
Косметологічна індустрія постійно розвивається, і професіонали цього напрямку завжди шукають найкраще обладнання для своїх салонів.…
Вологість у повітрі — це важливий фактор, який впливає на комфорт і здоров'я. Високий рівень…
У сучасному світі онлайн-покупки стають невід'ємною частиною нашого життя. Комфорт, широкий вибір товарів і доступність…
Рівне завжди в центрі уваги завдяки своїм актуальним подіям, які цікавлять як місцевих жителів, так…
Регистрация ООО — это важный шаг в создании бизнеса, который позволяет официально оформить юридическое лицо,…
Світ парфумерії зачаровує своєю різноманітністю, пропонуючи кожному знайти аромат, що підкреслить його стиль та унікальність.…