Чи можна продовжити термін зберігання замовлення СДЕК?

Якщо ви не встигаєте забрати посилку, повідомте про це представників магазину. Вартість подальшого зберігання становитиме 30 рублів на день. Інші замовлення зберігаються 7 днів. Клієнт, який сплатив доставку, може продовжити термін: за 15 рублів на добу (1 місце, до 25х40х60 см) або 30 рублів на добу (1 місце, більше 25х40х60 см).

Що робити, якщо не встиг забрати посилку СДЕК?

Що буде, якщо не забрати посилку

  1. продавець теоретично може звернутися до суду з вимогою про стягнення з клієнта матеріальної компенсації за зворотне пересилання товару;
  2. відправник може внести покупця до чорного списку і закрити йому можливість здійснювати у майбутньому нові покупки;

Скільки може лежати посилка в СДЕК?

Вихідні посилки (вже упаковані та готові до відправки) – 10 днів безкоштовно. Далі 130 ₽ на день за одну посилку. Максимальний термін зберігання вантажу – 30 днів. Далі посилка утилізується.

Чи можна продовжити термін зберігання у Постаматі СДЕК?

Термін зберігання можна, можливо продовжити, зателефонувавши до кол-центру за телефоном гарячої лінії 8-800-775-35-53. Терміни розміщення замовлення в постамат.

Скільки коштує зберігання посилки в СДЕК?

збір у розмірі 170 руб. Вартість тимчасового зберігання товару на складі або в офісі СДЕК після 7-ми днів безкоштовного зберігання складає: Стандартного відправлення розміром до 25 х 40 х 60 см – 15 руб/місце за 1 календарний день, включаючи вихідні та святкові дні

Що робити, якщо не встиг отримати посилку?

Що робити, якщо я не встиг отримати посилку протягом 3 днів? Після закінчення терміну зберігання у поштоматі ваша посилка буде передано до найближчого відділення зв'язку.Ви отримаєте SMS повідомлення, що містить індекс відділення зв'язку. Посилання необхідно буде забрати протягом 15-30 днів.

Що буде якщо не забрати товар із пункту видачі?

Замовлення анулюються, а гроші повертаються покупцеві туди, звідки здійснювалася оплата. Термін повернення грошей – три дні. Альтернатива – попросити друзів/родичів отримати товар чи продовжити термін зберігання.

Що робити, якщо термін зберігання посилки закінчився Шеїн?

Якщо Усе терміни вийшли, а посилка з Shein так і не прийшла, зверніться до служби підтримки Інтернет-магазину. Згідно з інформацією на сайті, крайній термін доставки – 6 місяців із моменту оплати замовлення. Якщо цей період минув, а замовлення з Шеїн так і не прийшов, сміливо звертайтесь: https://ua.shein.com/contact-us.html.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Що Таке CBD Продукція та Чому Вона Набирає Популярності?

CBD продукція стає все більш популярною, особливо серед тих, хто шукає природні способи підтримати здоров’я…

20 години ago

Зустрічайте оновлений та надсучасний Toyota Land Cruiser

Новий Toyota Land Cruiser - це справжній виклик стандартам і водночас глибока повага до багаторічної…

1 день ago

Заправка картриджей лазерных принтеров эффективное решение

Заправка картриджей лазерных принтеров — это один из способов сократить расходы на печать без потери…

2 дні ago

Тельферы грузоподъемностью 5 тонн: как выбрать надежное оборудование

Выбор тельфера для подъема тяжелых грузов — ответственная задача, особенно если речь идет о мощных…

2 дні ago

Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди

Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди Керамічна плитка є найбільш поширеним покриттям для підлоги,…

2 дні ago

Пенсионный адвокат в Украине. Скорая правовая помощь, доступная для всех

Очередные изменения в законодательстве Украины окончательно запутали систему начисления пенсионных выплат для граждан. Как следствие,…

2 дні ago