Чи можна продовжити термін зберігання замовлення СДЕК?

Якщо ви не встигаєте забрати посилку, повідомте про це представників магазину. Вартість подальшого зберігання становитиме 30 рублів на день. Інші замовлення зберігаються 7 днів. Клієнт, який сплатив доставку, може продовжити термін: за 15 рублів на добу (1 місце, до 25х40х60 см) або 30 рублів на добу (1 місце, більше 25х40х60 см).

Що робити, якщо не встиг забрати посилку СДЕК?

Що буде, якщо не забрати посилку

  1. продавець теоретично може звернутися до суду з вимогою про стягнення з клієнта матеріальної компенсації за зворотне пересилання товару;
  2. відправник може внести покупця до чорного списку і закрити йому можливість здійснювати у майбутньому нові покупки;

Скільки може лежати посилка в СДЕК?

Вихідні посилки (вже упаковані та готові до відправки) – 10 днів безкоштовно. Далі 130 ₽ на день за одну посилку. Максимальний термін зберігання вантажу – 30 днів. Далі посилка утилізується.

Чи можна продовжити термін зберігання у Постаматі СДЕК?

Термін зберігання можна, можливо продовжити, зателефонувавши до кол-центру за телефоном гарячої лінії 8-800-775-35-53. Терміни розміщення замовлення в постамат.

Скільки коштує зберігання посилки в СДЕК?

збір у розмірі 170 руб. Вартість тимчасового зберігання товару на складі або в офісі СДЕК після 7-ми днів безкоштовного зберігання складає: Стандартного відправлення розміром до 25 х 40 х 60 см – 15 руб/місце за 1 календарний день, включаючи вихідні та святкові дні

Що робити, якщо не встиг отримати посилку?

Що робити, якщо я не встиг отримати посилку протягом 3 днів? Після закінчення терміну зберігання у поштоматі ваша посилка буде передано до найближчого відділення зв'язку.Ви отримаєте SMS повідомлення, що містить індекс відділення зв'язку. Посилання необхідно буде забрати протягом 15-30 днів.

Що буде якщо не забрати товар із пункту видачі?

Замовлення анулюються, а гроші повертаються покупцеві туди, звідки здійснювалася оплата. Термін повернення грошей – три дні. Альтернатива – попросити друзів/родичів отримати товар чи продовжити термін зберігання.

Що робити, якщо термін зберігання посилки закінчився Шеїн?

Якщо Усе терміни вийшли, а посилка з Shein так і не прийшла, зверніться до служби підтримки Інтернет-магазину. Згідно з інформацією на сайті, крайній термін доставки – 6 місяців із моменту оплати замовлення. Якщо цей період минув, а замовлення з Шеїн так і не прийшов, сміливо звертайтесь: https://ua.shein.com/contact-us.html.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Як обрати професійний інструмент: все для якісної роботи

Професійний інструмент є основою для успішного виконання будь-яких завдань — від електромонтажу до складних ремонтних…

23 години ago

Рекомендации по установке и использованию систем очистки воды

Чистая вода — залог здоровья и комфорта в любом доме. Системы очистки воды помогают избавиться…

2 дні ago

Як обрати надійного адвоката у Вінниці: поради та рекомендації

У сучасному світі правова підтримка стає необхідною частиною життя. Незалежно від того, чи потрібно вам…

3 дні ago

Мебель на заказ по индивидуальным размерам идеальное решение для любого интерьера

Создание уютного и функционального пространства – одна из главных задач при оформлении дома или офиса.…

3 дні ago

Кур’єрські пакети від «Чернігів Пекедж» — гарантія надійної доставки

Компанія «Чернігів Пекедж» більше 13 років працює на українському ринку, пропонуючи сучасні пакувальні рішення. За…

3 дні ago

Бюро перекладів Translate Innova

Translate Innova — це не просто бюро перекладів, а справжній партнер для тих, хто прагне…

3 дні ago