Це означає, що зазори між вкладишами та шийками валів через зношування стали надмірно великі. Інша можлива причина – знос шестеренної пари та поверхонь у корпусі та на кришці масляного насоса, що створює тиск у системі мастила. Поки насос справний, він завжди розвиває тиск вище за необхідне.
При недостатньому рівні олії цей клапан закривається. Якщо цю деталь заїдає, тиск у системі падає, лампочка загоряється. Низький тиск буває через засмічення сітки, через яку масло надходить у насос. Ця сітка запобігає попаданню в масляний насос сміття щодо великих розмірів.
Масляний насос При тривалій експлуатації збільшується зазор між шестернями та корпусом насоса. Висока потужність на робочих поверхнях масляного насоса та засмічення мережі маслоприймача можуть викликати миготіння індикатора тиску олії.
В современном мире мотоциклетной техники выбор подходящей модели становится все более сложной задачей. Растущее разнообразие…
Что такое Edge LED и как она работает Развитие технологий отображения информации значительно изменило качество…
Когда наступают холода, детская одежда становится одной из главных забот родителей. Особое внимание уделяется выбору…
Автомобильный аккумулятор — это ключевой компонент любой машины, обеспечивающий работу электрооборудования и запуск двигателя. Если…
Такі розваги як азартні ігри https://azart-games.com/category/gambling/ приваблюють з кожним днем все більше прихильників. Але далеко не…
Сельскохозяйственная техника — это основа эффективного и продуктивного земледелия. Однако даже самые надежные машины со…