Це означає, що зазори між вкладишами та шийками валів через зношування стали надмірно великі. Інша можлива причина – знос шестеренної пари та поверхонь у корпусі та на кришці масляного насоса, що створює тиск у системі мастила. Поки насос справний, він завжди розвиває тиск вище за необхідне.
При недостатньому рівні олії цей клапан закривається. Якщо цю деталь заїдає, тиск у системі падає, лампочка загоряється. Низький тиск буває через засмічення сітки, через яку масло надходить у насос. Ця сітка запобігає попаданню в масляний насос сміття щодо великих розмірів.
Масляний насос При тривалій експлуатації збільшується зазор між шестернями та корпусом насоса. Висока потужність на робочих поверхнях масляного насоса та засмічення мережі маслоприймача можуть викликати миготіння індикатора тиску олії.