Справа в тому, що виробництво нафтопродуктів орієнтоване насамперед на світовий ринок. Бензину виробляється набагато більше, ніж солярки, тому створюється штучний дефіцит останньої. Збільшуються витрати на транспортування обсягів. У результаті фінальна ціна перевищує прайс на марки. бензину.
При покупці дизельний автомобіль стоїть дорожче через складність двигуна та наявність додаткових систем – тиск тут вищий, і деталі повинні витримувати великі навантаження. Як наслідок – обслуговування такого автомобіля вимагає товстішого гаманця. Моторне масло та запчастини будуть обходитися дорожче.
ККД двигуна та потужність Згоряння робочої суміші в дизельному моторі ефективніше. Це можливо за рахунок високого ступеня стиснення: 20 одиниць дизеля проти 10 одиниць у бензину. ККД дизельного двигуна на 40% вище, а витрата палива на 20% менша.
Когда наступают холода, детская одежда становится одной из главных забот родителей. Особое внимание уделяется выбору…
Автомобильный аккумулятор — это ключевой компонент любой машины, обеспечивающий работу электрооборудования и запуск двигателя. Если…
Такі розваги як азартні ігри https://azart-games.com/category/gambling/ приваблюють з кожним днем все більше прихильників. Але далеко не…
Сельскохозяйственная техника — это основа эффективного и продуктивного земледелия. Однако даже самые надежные машины со…
Дерев'яна карта світу або України — це не лише стильний елемент декору, але й відмінний…
В некоторых случаях вызов сантехника в Киеве становится неотложной необходимостью, особенно если возникают проблемы, связанные…