Приурочене ж це “свято” було до Дня Холостяка, який відзначають у Китаї також 11 листопада. Організатори планували, що ця подія стане щорічним заходом, коли запропонована користувачеві значна знижка, від розміру якої “неможливо відмовитися”, перетворить його тим самим на покупця.
Історія свята: від Дня холостяка до Дня шопінгу Історія Всесвітнього дня шопінгу почалася в Китаї. Спочатку свято мало зовсім інше значення. На початку 1990-х студенти одного з найпрестижніших і найвідоміших китайських вишів – Нанкінського університету – стали відзначати 11 листопада День самотніх людей.
Як звичайний день став “чорним” завдяки американським поліцейським “Чорна п’ятниця” родом зі США. Там сезон різдвяних розпродажів починається після Дня подяки, який відзначають у четвертий четвер листопада. Так вийшло, що найбільші знижки в магазинах можна було застати саме у фінальну п’ятницю місяця.
11.11 – глобальний і наймасштабніший розпродаж AliExpress, у якому віднедавна беруть участь і російські магазини. Минулого року наші місцеві продавці продали під час акції товарів на 3,3 млрд рублів.
Квіти — це універсальний спосіб виразити емоції, передати теплі почуття або зробити приємний сюрприз близькій…
Багато людей стикаються з проблемою корекції зору на різні дистанції: необхідність читати зблизька, працювати з…
Сучасний світ відкриває широкі можливості для міжнародних покупок. Онлайн-магазини дозволяють замовляти товари з будь-якого куточка…
У сучасному світі опалення стає важливим аспектом комфорту в будинку. Одним із новітніх трендів є…
Химический анализ — это важный процесс, который помогает определить безопасность воды для употребления и использования…
Буковель — один з найпопулярніших гірськолижних курортів України, який приваблює туристів зі всієї країни та…