Перейдіть до розділу «Установки» > «Стільниковий зв'язок» та перевірте, чи увімкнена лінія стільникового зв'язку. Якщо лінія стільникового зв'язку вимкнена, увімкніть її. Потім перевірте, чи з'явився сигнал мережі.20 січ. 2023 р.
Суть проблеми може бути в апаратній несправності або поломці сім-карти. Рекомендуємо спочатку перевірити картку в іншому телефоні. Якщо і другий апарат не ловить сигнал, зверніться до сервісного центру оператора стільникового зв'язку, щоб замінити сім-карту. Також не зайвим буде перевірити лоток сім-картки у смартфоні.
Ваші оператори стільникового зв'язку повинні підтримувати використання двох SIM-карток, одна з яких eSIM. Якщо Ваша перша SIM-картка надана оператором мережі CDMA, друга SIM-картка не підтримуватиме цю мережу.. За додатковою інформацією зверніться до оператора мережі.
У сучасному бізнес-середовищі юридичні конфлікти можуть виникати в будь-який момент. Захист бізнесу від можливих загроз…
CBD продукція стає все більш популярною, особливо серед тих, хто шукає природні способи підтримати здоров’я…
Новий Toyota Land Cruiser - це справжній виклик стандартам і водночас глибока повага до багаторічної…
Заправка картриджей лазерных принтеров — это один из способов сократить расходы на печать без потери…
Выбор тельфера для подъема тяжелых грузов — ответственная задача, особенно если речь идет о мощных…
Тепла підлога під плитку: призначення та різновиди Керамічна плитка є найбільш поширеним покриттям для підлоги,…