Рекламорозповсюджувачі – організації засобів масової інформації зобов'язані здійснювати розміщення соціальної реклами, представленої рекламодавцем, не більше п'яти відсотків ефірного часу (основної друкованої площі) на рік, що використовується в межах, встановлених для реклами законодавством Російської Федерації про …
Хто замовляє соціальну рекламу? У Росії, як і в усьому світі є три типи замовників – держава та державні органи, некомерційні організації та фонди, а також соціально-відповідальний бізнес та ЗМІ.
Соціальна реклама – це інформація, що становить суспільні чи державні інтереси і спрямована на досягнення благодійних цілей, оформлена таким чином, щоб вплинути на масову, корпоративну та індивідуальну свідомість з метою викликати певну реакцію цільової аудиторії.
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…
Когда речь заходит о ремонте, строительстве или создании мебели, выбор правильных материалов становится ключевым фактором…