Рекламорозповсюджувачі – організації засобів масової інформації зобов'язані здійснювати розміщення соціальної реклами, представленої рекламодавцем, не більше п'яти відсотків ефірного часу (основної друкованої площі) на рік, що використовується в межах, встановлених для реклами законодавством Російської Федерації про …
Хто замовляє соціальну рекламу? У Росії, як і в усьому світі є три типи замовників – держава та державні органи, некомерційні організації та фонди, а також соціально-відповідальний бізнес та ЗМІ.
Соціальна реклама – це інформація, що становить суспільні чи державні інтереси і спрямована на досягнення благодійних цілей, оформлена таким чином, щоб вплинути на масову, корпоративну та індивідуальну свідомість з метою викликати певну реакцію цільової аудиторії.
Каждый, кто приобретает новое жилье, сталкивается с проблемой проведения ремонта. Однако не все знают, как…
Несмотря на то, что сегодня большинство поставщиков входных и межкомнатных дверей предлагают выгодные условия установки,…
Английский язык — это ключ к новым возможностям. Он открывает двери к международной карьере, помогает…
Куриное филе – один из самых популярных продуктов в мире. Блюда из него есть в…
Коли краще їхати на відпочинок в Єгипет до теплих морів та величних пірамідБажання відпочити саме…
Многие думают, что небольшую кухню невозможно сделать удобной и функциональной, но на самом деле, грамотный…