Головна задача лейбла — зробити так, щоб музика була представлена на ринку: у магазинах, діджеях, соціальних мережах. Словом, донести музику до аудиторії. Також лейбли допомагають оформити трек у закінчений продукт: роблять обкладинки, мастеринг та організовують ремікси, якщо потрібно.
Лейбл забирає до 80% прибутку від продажу та стримінгу. Є ризик, що артист не отримає 30%, тому що висить аванс, який він отримав від компанії. Плюс ще відрахування податків та непередбачені витрати.
Відсоток повинен залежати від того, скільки лейбл платить артисту. Якщо аванс артиста становить 100 000 доларів США, продюсерська компанія отримає від 5000 до 20000 доларів. І якщо гонорар артиста становить 15%, продюсерська компанія отримає від 5% до 20% цього гонорару, тобто від 0,75% до 3%.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…