Справа в тому, що виробництво нафтопродуктів орієнтоване насамперед на світовий ринок. Бензину виробляється набагато більше, ніж солярки, тому створюється штучний дефіцит останньої. Збільшуються витрати на транспортування обсягів. У результаті фінальна ціна перевищує прайс на марки. бензину.
При покупці дизельний автомобіль стоїть дорожче через складність двигуна та наявність додаткових систем – тиск тут вищий, і деталі повинні витримувати великі навантаження. Як наслідок – обслуговування такого автомобіля вимагає товстішого гаманця. Моторне масло та запчастини будуть обходитися дорожче.
ККД двигуна та потужність Згоряння робочої суміші в дизельному моторі ефективніше. Це можливо за рахунок високого ступеня стиснення: 20 одиниць дизеля проти 10 одиниць у бензину. ККД дизельного двигуна на 40% вище, а витрата палива на 20% менша.
Усім, хто працює з документами, добре знайома проста, але надзвичайно важлива істина: своєчасне впорядкування документації…
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…