Справа в тому, що виробництво нафтопродуктів орієнтоване насамперед на світовий ринок. Бензину виробляється набагато більше, ніж солярки, тому створюється штучний дефіцит останньої. Збільшуються витрати на транспортування обсягів. У результаті фінальна ціна перевищує прайс на марки. бензину.
При покупці дизельний автомобіль стоїть дорожче через складність двигуна та наявність додаткових систем – тиск тут вищий, і деталі повинні витримувати великі навантаження. Як наслідок – обслуговування такого автомобіля вимагає товстішого гаманця. Моторне масло та запчастини будуть обходитися дорожче.
ККД двигуна та потужність Згоряння робочої суміші в дизельному моторі ефективніше. Це можливо за рахунок високого ступеня стиснення: 20 одиниць дизеля проти 10 одиниць у бензину. ККД дизельного двигуна на 40% вище, а витрата палива на 20% менша.
Пеноблоки являются материалом дешевым. Строительство из них экономически выгодно. Они пожаробезопасные, отлично сохраняют тепло, не…
Продукция итальянской фирмы «Аристон» известна всему миру уже более 70 лет. Российский потребитель познакомился с ее изделиями в 1993…
Самоклеющаяся пленка – удобный и красивый отделочный материал, который можно использовать для декорирования помещений. Прозрачная…
Качественная дрель-перфоратор необходима для хорошего ремонта. Необходимость в ней появляется, когда требуется сделать в полу/стене…
Традиционные итальянские ньокки очень популярны как самостоятельное блюдо и в качестве гарнира. Они просты в…
Млинці – це популярна страва, яка часто входить до складу українського харчування. Вони мають безліч…