Перейдіть до розділу «Установки» > «Стільниковий зв'язок» та перевірте, чи увімкнена лінія стільникового зв'язку. Якщо лінія стільникового зв'язку вимкнена, увімкніть її. Потім перевірте, чи з'явився сигнал мережі.20 січ. 2023 р.
Суть проблеми може бути в апаратній несправності або поломці сім-карти. Рекомендуємо спочатку перевірити картку в іншому телефоні. Якщо і другий апарат не ловить сигнал, зверніться до сервісного центру оператора стільникового зв'язку, щоб замінити сім-карту. Також не зайвим буде перевірити лоток сім-картки у смартфоні.
Ваші оператори стільникового зв'язку повинні підтримувати використання двох SIM-карток, одна з яких eSIM. Якщо Ваша перша SIM-картка надана оператором мережі CDMA, друга SIM-картка не підтримуватиме цю мережу.. За додатковою інформацією зверніться до оператора мережі.
Світ інтимних товарів пропонує безліч засобів для покращення якості сексуального життя, і лубриканти займають у…
Як професійний редактор інформаційного порталу хочу допомогти вам зрозуміти, чому варто придивитися до слота Big…
Закласти власний сад — це чудова ідея, що обіцяє не лише свіжі фрукти та ягоди…
Розробка інтернет магазину під ключ: чому це вигідно бізнесу Сучасний бізнес неможливо уявити без онлайн-присутності.…
Тактична балаклава: незамінний елемент захисту у бойових умовах Коли йдеться про польову роботу або службу…
Когда речь заходит о ремонте, строительстве или создании мебели, выбор правильных материалов становится ключевым фактором…