Я не можу увійти в новостворений обліковий запис Якщо вам не вдалося створити обліковий запис, спробуйте зареєструватися знову. Якщо обліковий запис створено, але ви як і раніше не можете увійти в нього, надішліть запит на зміну пароля. Перевірте папки для небажаної пошти або спаму у своїй скриньці.
Відкрийте сторінку twitter .com/login або додаток ” Твіттер для iOS” або ” Твіттер для Android”. Введіть свої облікові дані для входу. Перш ніж увійти в систему, ви побачите повідомлення з проханням підтвердити, що ви хочете відновити свій обліковий запис.
Облікові записи відключаються на 30 днів. Якщо протягом цього 30-денного періоду ви не ввійдете у свій обліковий запис, його буде видалено і ваше ім’я користувача більше не буде з ним пов’язано.