Якщо говорити про періодичність заміни рідини в гідропідсилювачі керма, то в середньому, мастило має оновлюватися кожні 30 000 – 40 000 кілометрів пробігу. Але у кожної моделі автомобіля свої особливості, тому краще уточнити цифри в сервісній книжці транспортного засобу або дилера.
Однозначно рідина під заміну, якщо в роботі кермового управління з'явилися постукування, гул, інші дивні шуми, що лунають з гідропідсилювача керма. Наприклад, стала помітною віддача у рульовій колонці. Туго або, навпаки, дуже легко обертається кермо.
У відпрацьованому олії накопичується сміття, металева стружка та продукти зносу. Це шкодить гідросистемі, особливо фільтру в бачку ГУР. Він забивається, йде наднавантаження, як наслідок – зламаний насос ГУР.
Основними несправностями у системі гідропідсилювача кермавикликані нестачею або засміченням рідиниє: Підвищений шум. З'являється при нестачі рідини ГУР та попаданні в систему повітря – необхідно доливання або заміна рідини.