Що буде, якщо не забрати замовлення DPD?

Стандартний термін зберігання посилки в DPD – 4 робочі дні з передбачуваної дати доставки. Коли Ваше замовлення прибуде до пункту, Ви отримаєте сповіщення у вигляді SMS-повідомлення або телефонного дзвінка. Якщо термін не продовжено, за наступне зберігання нараховується штраф – 3-5 рублів на кілограм ваги.

Для скасування замовлення виберіть потрібні замовлення та натисніть кнопку «Скасування замовлень». У формі заповніть обов'язкові поля. У полі «Причини скасування» вкажіть детальну інформацію. Щоб змінити дату отримання відправлення, виберіть потрібні замовлення та натисніть кнопку «Змінити дату отримання відправлення».

У 90% випадків у кур'єрських служб друга спроба доставки відбувається наступного дня і платити додатково за неї не доведеться. Зазвичай спроби доставити відправлення та безкоштовне зберігання тривають 2 тижні. Після закінчення цього терміну кур'єрська компанія має право повернути посилку відправнику чи знищити.

Для того щоб продовжити термін зберігання посилки в В2С, будь ласка, зателефонуйте за +7 (499) 372-0322 . Щоб продовжити термін зберігання посилки в DPD, будь ласка, зателефонуйте: МТС +7910 440 44 34 , Мегафон +7926 440 44 34 , Білайн +7906 013 44 34 .