Як підключити сканування

Натисніть кнопку Пуск > Установки > Пристрої > Принтери та сканери або натисніть кнопку. Виберіть Додати принтер або сканер. Зачекайте, поки він знайде найближчі сканери, виберіть потрібний та виберіть Додати пристрій.

Як увімкнути сканування?

Як відсканувати документ

  1. Відкрийте програму Google Диск .
  2. Натисніть значок "Додати" у нижньому правому куті екрана.
  3. Виберіть "Сканувати" .
  4. Зробіть фотографію документа. …
  5. Створіть власну назву або виберіть одну із запропонованих. …
  6. Щоб завершити сканування та зберегти документ, натисніть значок "Зберегти" .

Як увімкнути сканування на комп'ютері?

Відкрийте сканер Натисніть принтер або сканер у списку «Принтери» праворуч, а потім натисніть кнопку «Відкрити сканер». Якщо кнопки «Відкрити сканер» немає на екрані, може знадобитися налаштувати сканер, або зверніться до документації, що додається до сканера, і з'ясуйте, як сканування виконується.