Чи можна повернути гроші за Подорожник?

Чи можна повернути гроші за невикористаний проїзний квиток? Ні, повернення грошей неможливе (підстава: п. 1.10 Додатка №2 до Розпорядження Комітету з транспорту Уряду Санкт-Петербурга від 27.06.2007 № 31-р «Про види проїзних квитків та порядок їх обігу»).

Утримувач має право здати картку «Подорожникпротягом 45 днів з дня її придбання в каси ДУП «Петербурзький метрополітен» із поверненням її вартості. Списання коштів за оплату проїзду здійснюється за встановленими тарифами.

Чи можливе повернення невикористаних грошей з карти? Гроші, які не були використані для оплати проїзду, повернути не можна.

Ми вирішили розповісти – що робити в таких випадках. Якщо картка «Подорожник» зламалася або перестала зчитуватися, то власнику картки необхідно звернутися до офісів чи кіосків ДКУ «Організатор перевезень», або до каси метрополітену, написати заяву та придбати нову картку «Подорожник», вказавши її номер у заяві.