Бриф – документ, в якому коротко в письмовій формі позначаються зобов'язання сторін та завдання майбутнього проекту. Нерідко в нього включають питання виконавця та відповіді замовника: виходячи з цієї інформації можна досягти вигідного для всіх сторін результату співпраці.Feb 8, 2021
Як оформляється бриф?
Зміст:
Загалом у бриф краще додавати такі питання:
- Завдання, яке хоче вирішити клієнт. Повинна відображати кінцевий результат, який потрібний клієнту. …
- Обсяг робіт. …
- Терміни.
- Приклади робіт, що подобаються клієнту. …
- Бюджет. …
- Спеціальні пункти, пов'язані із конкретною послугою. …
- Побажання у вільній формі.
Dec 24, 2014
Що таке бриф простими словами?
Бріф (від англ. brief «інструкція, зведення») — документ, коротка письмова форма погоджувального порядку між сторонами, що планують співпрацювати, в якій прописуються основні параметри майбутнього програмного, графічного, медійного або будь-якого іншого проекту.
Що таке бриф приклади?
Задокументований результат брифінгу бриф. Це може бути картка зустрічі із зафіксованими основними моментами або шаблон розуміння завдання, оформлені в гугл-таблиці або будь-якому іншому зручному для вас форматі.
Що означає заповнити бриф?
Бріф — це анкета, яку заповнює клієнт для «знайомства» із потенційним підрядником. У брифе описуються основні цілі та умови співпраці, так що після заповнення Сторони можуть предметно обговорювати майбутній проект. Деякі компанії самостійно пишуть бриф та розсилають його можливим виконавцям.
Хто складає бриф?
У брифе рекламодавець (замовник) прописує основні параметри рекламної кампанії (РК), відповідно до яких рекламне агентство виконує замовлені роботи. Зазвичай виділяють кілька видів брифів: медійний, креативний та експертний.
Навіщо створюється бриф?
З англійської brief можна перекласти як стислий виклад або резюме. Брифи — це технічні завдання, чи ТЗ. Це підведення до складання точної інструкції. У брифе представлено низку питань від виконавця, на які повинен відповісти замовник, щоб отримати інформацію про майбутній проект.
Навіщо нам потрібен бриф?
Навіщо потрібний бриф Бріф необхідний, щоб мінімізувати потенційні помилки та розбіжності з клієнтом. У всіх людей різне бачення завдання: наприклад, клієнт представляє логотип кольоровим, а фахівець бачить його у чорно-білому. Тому важливо дізнатися всі деталі та побажання замовника до початку проекту.