Якщо ви не встигаєте забрати посилку, повідомте про це представників магазину. Вартість подальшого зберігання становитиме 30 рублів на день. Інші замовлення зберігаються 7 днів. Клієнт, який сплатив доставку, може продовжити термін: за 15 рублів на добу (1 місце, до 25х40х60 см) або 30 рублів на добу (1 місце, більше 25х40х60 см).
Що робити, якщо не встиг забрати посилку СДЕК?
Зміст:
- 1 Що робити, якщо не встиг забрати посилку СДЕК?
- 2 Скільки може лежати посилка в СДЕК?
- 3 Чи можна продовжити термін зберігання у Постаматі СДЕК?
- 4 Скільки коштує зберігання посилки в СДЕК?
- 5 Що робити, якщо не встиг отримати посилку?
- 6 Що буде якщо не забрати товар із пункту видачі?
- 7 Що робити, якщо термін зберігання посилки закінчився Шеїн?
Що буде, якщо не забрати посилку
- продавець теоретично може звернутися до суду з вимогою про стягнення з клієнта матеріальної компенсації за зворотне пересилання товару;
- відправник може внести покупця до чорного списку і закрити йому можливість здійснювати у майбутньому нові покупки;
Скільки може лежати посилка в СДЕК?
Вихідні посилки (вже упаковані та готові до відправки) – 10 днів безкоштовно. Далі 130 ₽ на день за одну посилку. Максимальний термін зберігання вантажу – 30 днів. Далі посилка утилізується.
Чи можна продовжити термін зберігання у Постаматі СДЕК?
Термін зберігання можна, можливо продовжити, зателефонувавши до кол-центру за телефоном гарячої лінії 8-800-775-35-53. Терміни розміщення замовлення в постамат.
Скільки коштує зберігання посилки в СДЕК?
збір у розмірі 170 руб. Вартість тимчасового зберігання товару на складі або в офісі СДЕК після 7-ми днів безкоштовного зберігання складає: Стандартного відправлення розміром до 25 х 40 х 60 см – 15 руб/місце за 1 календарний день, включаючи вихідні та святкові дні
Що робити, якщо не встиг отримати посилку?
Що робити, якщо я не встиг отримати посилку протягом 3 днів? Після закінчення терміну зберігання у поштоматі ваша посилка буде передано до найближчого відділення зв'язку.Ви отримаєте SMS повідомлення, що містить індекс відділення зв'язку. Посилання необхідно буде забрати протягом 15-30 днів.
Що буде якщо не забрати товар із пункту видачі?
Замовлення анулюються, а гроші повертаються покупцеві туди, звідки здійснювалася оплата. Термін повернення грошей – три дні. Альтернатива – попросити друзів/родичів отримати товар чи продовжити термін зберігання.
Що робити, якщо термін зберігання посилки закінчився Шеїн?
Якщо Усе терміни вийшли, а посилка з Shein так і не прийшла, зверніться до служби підтримки Інтернет-магазину. Згідно з інформацією на сайті, крайній термін доставки – 6 місяців із моменту оплати замовлення. Якщо цей період минув, а замовлення з Шеїн так і не прийшов, сміливо звертайтесь: https://ua.shein.com/contact-us.html.