Що включає план маркетингу?

У маркетинговий план входить шість елементів: аналіз ситуації, цілі, стратегія, тактика, бюджет та контроль.

Маркетинговий план одночасно є планом дій, планом витрат та письмовим документом. Маркетинговий план — це послідовний набір маркетингових заходів щодо товарів та/або послуг компанії в часі, що визначає цілі маркетингу та пропонує стратегії їх досягнення.

В плані маркетингу встановлюються ринкові цілі підприємства та пропонуються методи їх здійснення. У нього не входять всі цілі та методи діяльності фірми. Крім маркетингових виділяють виробничі, фінансові та "кадрові" цілі.

Визначення маркетингових цілей та завдань Формулювання маркетингової стратегії щодо маркетинг-міксу продукту Цільові фінансові показники та бізнес-модель План тактичних дій та ключові контрольні точки роботи маркетингу