Як зняти панель із задніх дверей Chevrolet Aveo: покрокова інструкція

Зняття панелі із задніх дверей автомобіля Chevrolet Aveo може бути необхідним у багатьох випадках, наприклад, під час заміни динаміків або проводки, ремонту склопідйомника або просто для перевірки стану дверей. Для виконання цієї процедури знадобиться деякий час і набір необхідних інструментів, але впоратися із завданням можна самостійно, без звернення до сервісного центру.

Перш ніж приступити до зняття панелі, рекомендується відключити акумулятор автомобіля, щоб уникнути можливості короткого замикання або пошкодження електричних компонентів. Також слід перевірити, чи немає на задніх дверцятах або всередині автомобіля будь-яких предметів, які можуть перешкодити зняттю панелі.

Для початку необхідно видалити пластикову заглушку, яка знаходиться всередині ручки відчинення дверей. Для цього можна скористатися викруткою або плоским інструментом, акуратно знявши заглушку. Потім під заглушкою зазвичай знаходиться гвинт, який потрібно відкрутити за допомогою відповідного інструменту.

Як зняти панель із задніх дверей авео
Крок Опис
Крок 1 Відкрийте задні двері авео.
Крок 2 Приберіть оббивку панелі за допомогою викрутки, акуратно відокремлюючи її від кріпильних елементів.
Крок 3 Від’єднайте електричні дроти, якщо вони є, від задніх дверей.
Крок 4 Зніміть панель із задніх дверей, обережно відокремлюючи її від кріпильних точок.

Що показує бортовий комп’ютер Авео т250?

Прилад відображає такі параметри: Поточний час, поточна дата. Параметри маршруту (угруповання за поїздку, за добу, загальні дані).

Як зняти обшивку дверей Шевроле Епіка?

Пластиковою лопаткою піддягаємо і відщіплюємо трикутну накладку, яка закриває болти кріплення дзеркала, а також проводку. Підчіплюємо накладку з боку ущільнювальної гумки дверей. Підколупуємо і знімаємо пластикову заглушку біля ручки дверей. Заглушка відкривається зверху, а її низ припаяний до обшивки дверей.

Який ресурс двигуна на Шевроле Авео?

Його ресурс при штатній експлуатації досягає 300 тис. км. У діапазоні 60-90 тис. км пробігу часто виникають складнощі з прогріванням силового агрегату через несправність термостата.