Zoom є однією з найпопулярніших платформ для проведення онлайн-зустрічей, вебінарів і презентацій. Однак не завжди учасникам вдається бути присутніми на заході в режимі реального часу. У таких випадках дуже корисною функцією стає запис презентації, яку можна переглянути та послухати пізніше.
Для того щоб зробити запис презентації в Zoom, необхідно виконати кілька простих кроків. По-перше, переконайтеся, що у вас встановлена остання версія програми Zoom. Це можна зробити, відкривши додаток Zoom і вибравши в меню пункт “Перевірити оновлення”. Якщо оновлення доступні, дотримуйтесь інструкцій, щоб встановити їх на свій пристрій.
Після оновлення програми Zoom, відкрийте додаток і увійдіть у свій обліковий запис. Потім виберіть “Налаштування” у правому верхньому куті екрана. У вікні налаштувань виберіть вкладку “Запис” і встановіть перемикач у положення “Включити запис у хмару”. Також можна вибрати шлях для збереження запису на комп’ютері, вказавши папку для збереження.
Крок | Опис |
---|---|
Крок 1 | Відкрийте додаток Zoom на своєму комп’ютері або мобільному пристрої. |
Крок 2 | Увійдіть у свій обліковий запис або зареєструйтеся, якщо у вас ще немає облікового запису Zoom. |
Крок 3 | Створіть нову зустріч або виберіть уже заплановану зустріч, у якій хочете записати презентацію. |
Крок 4 | Натисніть на кнопку “Почати запис” у нижній панелі інструментів Zoom. |
Крок 5 | Проведіть презентацію, використовуючи функції Zoom, такі як екранне представлення, обмін файлами та чат. |
Крок 6 | Коли закінчите презентацію, натисніть на кнопку “Зупинити запис” у нижній панелі інструментів Zoom. |
Крок 7 | Zoom збереже запис у форматі відео на вашому комп’ютері або мобільному пристрої. |
Як зберігати запис у зумі?
Перейдіть у розділ “Мої конференції”. Натисніть на пункт “Запланувати конференцію” або виберіть тему конференції зі списку майбутніх конференцій, після чого натисніть на пункт “Редагувати цю конференцію”. У “Параметрах конференції”, натисніть на варіанті “Записувати конференцію автоматично”. Натисніть “Зберегти”.
Як надіслати посилання на запис у Zoom?
Якщо ви хочете поділитися записом з обмеженою аудиторією, ви можете надіслати посилання на запис у хмарі. Вам потрібно лише скопіювати і вставити посилання з первісно отриманого листа або натиснути кнопку “Поділитися” на сторінці управління записами, щоб отримати посилання загального доступу.
Де зберігається запис у зум?
Якщо ви не зупините запис раніше, то під час завершення конференції Zoom автоматично припинить записувати. Усі файли конвертуються після конференції та зберігаються в папці Мої документи (автоматично створюється папка Zoom і записи зберігаються туди).