Репрезентативність визначає, наскільки можна узагальнювати результати дослідження із залученням певної вибірки на всю генеральну сукупність, з якої вона була зібрана.
Яку вибірку можна вважати репрезентативною?
Зміст:
- 1 Яку вибірку можна вважати репрезентативною?
- 2 Що таке репрезентативність у соціологічному дослідженні?
- 3 Що таке репрезентативність простими словами?
- 4 Що забезпечує репрезентативність вибірки?
- 5 Як розрахувати необхідний обсяг вибірки?
- 6 Який має бути обсяг вибірки?
- 7 Навіщо потрібна репрезентативність?
Таким чином, репрезентативна вибірка – це така вибірка, В якій представлені всі підгрупи, важливі для дослідження. Крім цього, характер розподілу аналізованих параметрів у вибірці має бути таким самим, як у генеральній сукупності.
Що таке репрезентативність у соціологічному дослідженні?
РЕПРЕЗЕНТАТИВНІСТЬ – якість сукупності вибіркової відтворювати параметри та значні елементи структури сукупності генеральної. Термін «репрезентативна вибірка» стосовно соціально-економічних досліджень вперше ввів у науковий лексикон норвезький статистик А. Кіаер наприкінці 19 століття.
Що таке репрезентативність простими словами?
Репрезентативність — це характеристика, що показує, що відібрані об'єкти, представники, частини, елементи за змістом, характеристиками відповідають повної сукупності, масиву даних чи аудиторії людей, з яких їх відібрали.
Що забезпечує репрезентативність вибірки?
У той час як точність вимірів залежить від розміру вибірки, розмір вибірки не гарантує її репрезентативності. Репрезентативність вибірки головним чином забезпечується способом відбору її (респондентів).
Як розрахувати необхідний обсяг вибірки?
Формули для розрахунку обсягу вибірки під час проведення описового дослідження однієї групи
n= | 𝑡2 * P * Q * N |
---|---|
∆2*N+t2*P*Q |
Dec 27, 2019
Який має бути обсяг вибірки?
Допустима гранична помилка вибірки вибирається дослідником залежно від цілей дослідження. Вважається, що для ухвалення бізнес-рішень помилка вибірки повинна бути не більше ніж 4%. Цьому значенню відповідає обсяг вибірки 500–600 респондентів.
Навіщо потрібна репрезентативність?
Репрезентативність визначає, наскільки можливо узагальнювати результати дослідження із залученням певної вибірки на всю генеральну сукупність, з якої вона була зібрана.