Скільки має коштувати клік за посиланням?

Але нормальні цифри для кліка – це 5-15 рублів. Все, що нижче – це добре, все, що вище – погано. АЛЕ, тут є важливе АЛЕ: 5-15 рублів – це приблизна ціна. Важливо розуміти, що реклама працює як аукціон. Купа людей у ​​всьому світі налаштовує свою рекламу на нашу аудиторію.Aug 29, 2019

Витрати на рекламу в Росії: один клік у середньому 8,72 рублів; установка програми обійдеться в 30 руб.; лайк – 1,77 руб. Всі ці показники є приблизними і сильно усередненими. Реальну картину витрат ви побачите після перших десяти днів роботи реклами. У різних галузях сильно варіюються ціни за клік.

Вартість рекламного кліка у пошуковій мережі Google становила $0,06–$0,26, а клік у контекстно-медійній мережі (КМС) – $0,02-$0,08. В цілому клік став дорожчим, ніж у третьому кварталі 2020 року.

CPC — вартість кліку за оголошенням Це фактична вартість за клік, яку платить рекламодавець за перехід за оголошенням. Реперні точки для CPC: для пошукових кампаній норма від 20 руб. до 50 руб., Для банерної реклами норма від 10 руб. до 25 руб.